Template by:
Free Blog Templates

1 January 2011

2011 Yang Menyinar

Tahun 2010 telahpun berlabuh dan banyak kenangan mengusik jiwa yang telah kita lalui. Namun kemenangan Pasuan Bola Sepak Malaysia menjuarai Piala Suzuki menjadi penutup tiirai tahun 2010 yang amat indah sekali.

Tahniah diucapkan kepada Jurulatih dan Pemain atas kejayaan tersebut dan diharap ia akan menjadi permulaan mengembalikan semula Bola Sepak Negara ke landasan yang betul.

Kejayaan hasil usaha gigih Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), KDYMM Sultan Haji Ahmad Shah yang tidak jemu-jemu dan berputus asa, dalam melihat Bola Sepak Negara kembli bersinar di pentas Antarabangsa.

Semoga kejayaan cemerlang Negara di Sukan Komanwel dan Asia akan terus memberi semangat kepada para Atlit dan Ahli Sukan Tanahair untuk terus bangkit menghadapi tahun 2011 ini dengan lebih bersedia.

Tuah yang telah kita kecapi sepanjang tahun 2010 juga diharap akan menjadi pedoman dalam kita mengharunggi apa jua badai dan getir demi kejayaan.

Ternyata Bahtera 1 Malaysia yang dipimpin oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak terus disokong dan diyakini oleh lapisan yang begitu senang menerima Dasar-Dasar yang dilaksanakan oleh Kerajaan Barisan Nasional.

Semoga tahun 2011 akan terus menyinar dan memberi kecemerlangan kepada rakyat yang dahagakan kesejahteraan dan keamanan serta kemajuan.

Diucapkan Selamat tinggal 2010 dan Selamat datang 2011. Salam 1 Malaysia.

0 comments: