Template by:
Free Blog Templates

27 January 2011

Lawat



Melawat seorang ahlli JKKK Kampung Sungai Jernih, Norhayati binti Mohd Khalili, 40 tahun yang terlibat dalam satu kemalangan jalanraya di rumahnya di Sungai Jernih, petang tadi.

Norhayati, 40 tahun adalah juga bekas ahli Puteri UMNO Cawangan Sungai Jernih, terlibat dalam satu kemalangan motor di Padang Das, awal minggu ini dan telah dimasukan ke Hospital Taiping.

Beliau yang mengelamai kecederaan, pulang ke rumah semalam dan begitu terharu diatas kunjunggan saya.

Norhayati yang aktif dalam kegiatan Kemasyarakatan di Sungai Jernih tinggal bersama dua orang anak beliau dan bekerja di sebuah Hotel, terlibat dalam kemalangan tersebut ketika dalam perjalanan ke tempat kerja awal pagi.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Bila orang mcam kami dapat aksiden bukan main susah hendak mendapatkan pampasan insuran, walaupun kita lihat tidak ada masalah untuk mendapatkannya. tapi orang insuran suka melambat2kannya

Bolehkah tidak kerajaan atau wakil rakyat dapat membantu untuk mempercepatkan bayaran ansuran. Saya mohon YMDS turun padang ke pejabat insuran untuk mendapat pampasan insuran bagi beliau.

Beberapa tahun dahulu saya terlibat dalam aksiden tapi sampai sekarang tidak selesai. Anggota polis juga menolong saya tapi tidak boleh buat apa2 walaupun motosikal tersebut melanggar belakang kereta saya.

Itulah ceritanya untuk pengetahuan YMDS.