Template by:
Free Blog Templates

16 March 2011

Bantuan rumah



Melawat rumah peneroka, Hasmah binti Idun, 62 tahun di peringkat 6, FELDA, Ijok yang uzur dan memerlukan bantuan untuk memperbaiki rumah beliau.

Beliau tinggal bersama suami dan anak-anak.

Saya akan berusaha untuk membantu beliau bagi mendapatkan bantuan yang sewajarnya bagi memperbaiki rumah tersebut.

Beliau amat beterima kasih diatas keperhatinn Saya untuk singgah dan melawat keadaan rumahnya itu.

Tidak dinafikan banyak juga bantuan disumbangkan kepada penduduk di DUN Kubu Gajah yang memerlukan bantuan tersebut.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

YMDS perlu juga mencari jalan supaya masyarakat tidak berterusan minta bantuan kerajaan.

Apa yang saya takutkan orang macam saya pun akan meminta bantuan kerana banyak alasan yang saya boleh berikan.

Peratama anak saya semua tidak ada kerja atau pun tidak dapat membantu saya kerana mereka sendiri tak cukup makan (tapi masih kuat untuk bekerja)

Saya tak ada tanah kerana semuanya saya sudah jual disebabkan tanah berkongsi.

Dan banyak lagi alasan2 yang lain.

Sekian.