Template by:
Free Blog Templates

12 October 2010

Pemuda








Singgah di rumah Ketua Pemuda UMNO Cawangan Pondok Quinn, Norasmi bin Yusof,35 tahun yang menadakan jamuan.

Turut sama ialah, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Larut, Annuar Ariffin. Sebelum itu, saya sempat melawat, seorang ahli pemuda UMNO di Kampung Teras, Mohamed Nawan bin Yang Ali, 28 tahun yang memerlukan bantuan kebajikan.

2 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Saya mahukan (kalau boleh) supaya Pemuda kita lebih aktif lagi. Semasa saya jadi pemuda dahulu saya dapatkan 10 ahli baru tiap-tiap hari. Saya hanya berhenti bila ketua saya menganggap saya nak sabur (ambil alih) beliau. Kenapa pemuda kita tak dapat berbuat demikian sekarang ini. Perkara sebeginilah yang harus diperbincangkan semasa YMDS melawat ahli pemuda. Yang penting ialah memantau mereka supaya mereka kurang bercakap banyak2 tapi banyak mendapatkan ahli tiap2 hari.

Zaman sekarang kita menilai hasil bukan lagi retorik. Kalau retorik kita boleh menang untuk menjadi ketua pemuda sahaja tapi semasa pilihan raya nanti ha ha ha barulah kita tahu tanah tinggi rendah. Yang penting sekarang ini ialah produk bukan jual air lior macam lebah asyik derdengengong sahaja.

Di Pondok Qiunn tu ramai saudara mara saya dan mereka tetap menyokong barisan tapi tak ada orang nak bantu jadi ahli. Kalau saya bantu saya takut pisang berbuah dua kali (COUP D'TA).

Sekian untuk makluman YMDS.

Anonymous said...

Nampaknya norasmi perlu beri perhatian kpd masalah niee...ramai tak daftar UMNO lagi...dan saya ras bukan disitu saja tetapi di sweluruh larut....macaman KP???