Template by:
Free Blog Templates

27 October 2010

Komputer










Ketua-Ketua Wanita UMNO dalam DUN Kubu Gajah, hari ini mengikuti kursus komputer sehari anjuran Pusat Khidmat DUN Kubu Gajah bersama K-Perak di Ijok.

Saya sempat menjeguk sambil memberi kata-kata perangsang kepada lebih 20 orang peserta itu yang kebanyakan adalah pertama kali menyentuh komputer.

Begitupun, mereka menyambut baik usaha Pusat Khidmat DUN Kubu Gajah yang mengambil inisiatif menganjurkan kursus tersebut yang diadakan di Pejabat Penghulu Mukim Ijok di Kampung Mesjid.

Ada juga dikalangan mereka yang telah mengikuti kursus seumpama itu anjuran pelbagai pihak.

Diharapkan dengan adanya kusus seperti itu lebih ramai rakyat luarbandar yang berpengalaman menggunakan komputer.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Saya harap mangkin akan bertambah ramai yang boleh chit chat dalam blog YMDS kerana mereka sudah celik komputer.

Bila saya baca coloumn SEMBANG YMDS mereka yang bersembang nampaknya macam tak ada kerja kerana waktunya ialah pada waktu pejabat atau masa berkebun/ladang.

Saya hanya menulis di blog YMDS semasa waktu hujan apabila tak dapat pergi ke kebun.

Mungkin mereka ni ramai yang cikgu agaknya.

Saya harap YMDS sentiasa peka dengan sembang2 mereka.

Boleh juga YMDS beritahu mereka yang YMDS tak serupa dengan pemimpin@ yang lain.

Sekian TK