Template by:
Free Blog Templates

31 October 2010

Anak ahli kahwin




Menghadiri majlis kahwin anak ketua umno cawangan sungai akar, adnan ahmad, hari ini.

Anak lelaki beliau, Rais Hamidudin,22 tahun yang melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya dari Sempeneh, Batu Kurau.

Tahniah semoga mahliagai yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Selain daripada cerita kenduri kahwin tolonglah muatkan juga dalam blog ini projek/program yang diilhamkan oleh kerajaan seperti YMDS telah beritahu kami tentang projek lebuhraya Jelapang-Selama.

Berita begini yang kami mahu dengar dalam blog YMDS. Kalau berita begini dimuatkan dekat PRU13 mungkin ia dianggap sebagai korupsi. Sekarang ini masa yang sesuai menerangkan tentang bantuan kerajaan/projek kerajaan

Saya takut ada rang undang2 baru yang akan dibahaskan di parliamen, seperti $250 tambang balik mengundi. Adakah ia disifatkan sebagai korupsi. 700 pergi ke KL tengok bola. Adakah ia dianggap korupsi.

Ahli dewan undangan negeri sepatutnya membahaskan isu yang yang hendak dijadikan undang2/polisi bukan yang bertindih dengan ketua kampung/pengurusi JKKK. Kalau YMDS buat kerja sama dengan pengurusi JKKK rugilah duit rakyat memberi gaji mereka.

Audit negeri tak nampakkah perkara ini berlaku. Saya tak lulus perakaunan pun nampak banyak kerja bertindih yang merugikan duit kerajaan. Sepatutnya pengurusi PPAC harus peka tentang perkara ini kerana audit negeri tak buat apa2. Ramai audit asyik periksa resit sahaja tapi tak turun padang.

Sebagai contoh data tanah terbiar sudah terkumpul di pejabat tanah. YB Selama pun tahu tanah terbiar kerana dulu saya lihat beliau asyik lihat peta tanah di Petronasya (sebelum jadi kontrektor) Cuma undang2 kecil yang berhubung dengan tuan tanah (untuk diamanahkan) tidak dapat diselesaikan hingga sekarang.
Kalau data tersebut YMDS kerjakan sudah tentu kerja YMDS bertindih dengan banci kerajaan yang baru dijalankan.

Sekian untuk makluman YMDS.