Template by:
Free Blog Templates

25 December 2010

Wartawan Kahwin



















Menghadiri majlis persandingan Wartawanan Harian Sinar, Saiful Bahari Baseri dengan Fatin pasangannya di Jalan Banjar, Kampung Mesjid Tinggi, Bagan Serai hari ini.

Semoga perkahwinan mereka berkekalan hingga ke anak cucu. Sebelum itu, Saya dan Isteri juga menghadiri kenduri kahwin di Kampung Tebing Tinggi di mana anak bongsu Abu Bakar bin Ismail, Noradirah dengan pasangannya, Mohammad Nazri bin Razali dari Sungai Bayur.

Di peringkat 3, FELDA, Ijok pula belangsungnya perkahwinan anak Shamsuddin bin Harun iaitu Mohamed Shahir dengan Suzana manakal Shahibah dengan Mohd Khairul Zani.

Di peringkat 6, FELDA Ijok pula majlis kenduri kahwin anak Jaafar bin Mohd Yusof iaitu Noorashikin dengan Mohd Rizan bin Rauf.

Manakal di Dewan Serbaguna Changkat Jering pula, Fairus Syatillah binti Rozaini dengan pasangannya Shamsul Azmirullah bin Mohd Diah.

Di Batu Kurau pula berlangsugnnya majlis perkahwinan cucu kepada bekas ADUN Batu Kurau, Haji Abdul Manan Mohd Ali, yang juga Orang Besar 32, Nur Mawaddah binti Haji Ridzuan dengan pasangannya, Zaifirol bin Haji Shaharuddin dari Kamunting.

2 comments:

Bahtera Merdeka said...

Salam Dato'
Mohon link ke blog dato"
Teruskan perjuangan.
TQ

Wake UP! said...

Selamat Pengantin Baru. Semoga kekal ke akhir hayat.