Template by:
Free Blog Templates

12 December 2010

Kenduri





Menghadiri majlis kenduri adik bongsu Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagiah Larut, Nordin Abu Hassan di Kampung Sungai Malau Dalam, tengharai tadi.

Adik beliau, Mat Isa, 27 tahun melangsungkan perkahwinan dengan Zuraida binti Abu Bakar, 27 tahun.

Kemudian, Saya ke peringkat 1, Felda, Ijok di mana majlis perkahwinan cucu Endon binti Abdul Majid iaitu Mohd Faiz bin Nazri, 26 tahun dengan Norfarisya binti Abu Seman, 25 tahun.

Saya juga menghadiri majlis kenduri kahwin anak Maimunah binti Hamzah di Kampung Batu 20, Batu Kurau. Mohd Nssir bin Yusof, 25 tahun melangsungkan perkahwinannya dengan Nurul Hasnidah binti Jasni, 25 tahun.

Selamat Penganting baru semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Kalau YMDS menghadiri kenduri kahwin di kawasan yang pengundinya ramai atas pagar cuba YMDS duduk lama2 sedikit untuk bermesra dengan mereka kerana ada antara mereka yang mengagak YMDS sama seperti pemimpin UMNO yang lain2. Cuba YMDS baca ruang sembang2 dalam blog YMDS. Mereka ini kumpulan elit Melayu sebenarnya tapi pengaruh mereka juga memberi perangsang.

Jika YMDS mengingat kembali kawasan2 yang tidak mengibarkan bendera PAS atau UMNO dalam pilihan raya yang lalu.

Mereka inilah yang saya katakan masih terumbang ambing.
Masih atas pagar.

Kadang2 bapa mereka orang kuat PAS dan anak mereka sentiasa mendapat bantuan dari kerajaan. Kita tak tahu sama ada anak mereka memangkah PAS atau Barisan. Tapi memang beliau ahli UMNO PADA zahirnya.

Sekian untuk makluman YMDS.