Template by:
Free Blog Templates

12 November 2010

Suami Isteri Uzur






Selesai kerja di Kampung Mesjid dan Sangkut, Ijok Saya singgah melawat sepasang suami isteri Warga Emas yang uzur di pekan Bagan Bahru.

Saya amat bersimpati melihat keadaan Warga Emas tersebut yang amat terharu dengan kunjungan Saya itu.

Mat Zain bin Zakaria, 85 tahun, bekas Bilal Mesjid Bagan Bahru, hilang penghilatan manakal isterinya, Halijah binti Sidi, 60 tahun lebih sukar berjalan sebepertimana biasa. Saya berharap Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) dan Batiulmal tampil menghulurkan bantuan bagi meringankan bebaban kos perubatan mereka.

Mat Zain, walaupun hilang penghilatan, tetapi gembira kerana diberitahu kunjungan saya itu dan mengucapkan terima kasih.,

Turut hadir Ketua Kampung Sungai Segar, Haji Zulkifli Ahmad dan Katua UMNO Cawangan Bagan Bahru, Cikgu Shamsuddin Ibrahim.

0 comments: