Template by:
Free Blog Templates

2 November 2010

JKR











Meninjau kerja-kerja memperbaiki longkang JKR di hadapan Sekolah Menengah Redang Panjang yang bernilai RM 100,000 bagi menggelak daripada ancaman banjir besar yang sering melanda kawasan tersebut.

Kontrektor terbabit, yang turut berada di tapak projek turut memberi penerangan mengenai kerja-kerja tersebut yang harus siap sebelum akhir bulan ini.

Beliau yang agak terkejut dengan kehadiran saya bagaimanapun, amat gembira diatas keperhatinan saya untuk meninjau perlaksanaan projek-projek pembangunan.

Walaupun ketika itu hujan, tetapi ia tidak menghalang saya untuk meninjau perlaksanaan projek oleh kontrektor tempatan yang dipertanggungjawabkan.

Dengan pendekatan Saya itu diharap ia akan mencetus rasa tanggung jawab para kontrektor yang terlibat.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Saya harap sambil YMDS melawat cuba juga nilai SPECnya.

Kadang2 tak sampai 6 bulan perkara yang sama jadi balik atau pun paritnya rosak sebab campurannya tak betul terutama sekali jika Indon yang bekerja atau pun jika mereka teruskan bekerja waktu hujan.

Saya memang tunggu kalau hari hujan terutama sekali apabila mereka menyemen dan mengkambus bahagian yang dalam (selalunya tak kejap dan berongga).

Sekian pengelaman saya.