Template by:
Free Blog Templates

23 March 2010

Kejayaan Koridor Utara diTangan Redza

Saya yakin dengan sikap terbuka Peneraju Utama Pelaksana Koridor Utara, Datuk Redza Rafiq Razak banyak program yang boleh dicapai dalam tempuh terdekat ini, barangkali menjelang tahun 2013.

Keyakinan ini berdasarkan sikap Ketua Esekutif (CEO) itu yang sedia turun ke bawah mendengar dan melihat sendiri masalah yang timbul sambil merujuk isu-isu tempatan kepada pemimpin tempatan.

Lebih penting lagi, beliau sendiri amat berhasrat membantu program meningkatkan cara hidup dan sosio ekonomi kawasan luarbandar di bawah program koridor tersebut.

Saya dapat rasakan melalui program koridor ini kawasan luarbandar seperti DUN Kubu Gajah dapat dinaikan taraf termasuk yang berkaitan dengan modal insan.

Meneri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambery Abdul Kadir juga turut memberikan perhatian serious dalam program koridor utara in bagi kepentingan Negeri Perak pada keseluruhannya.i

Yang penting setiap program yang dilaksanakan di bawah koridor utara ini mestilah berasaskan kepada sumbangan tempat-tempat yang terbabit.

0 comments: