Template by:
Free Blog Templates

9 August 2009

BN Yakin Rampas Balik Kerusi Kalah PRU 13


Menteri Kewangan Kedua, Datuk Seri Ahmad Husni Hadzlah melahirkan rasa keyakinannya BN akan merampas semula kerusi-kerusi yang mereka tewaas dalam pilihanraya umum ke 13.

Bendahari Agung UMNO itu yakin berdasarkan pembangkan gagal menunaikan janji untuk membela nasib rakyat, sebaliknya lebih kepada memburukan BN.

Namun, katanya tidak semudah itu untuk BN mencapai impian tersebut jika ahli-ahli UMNO tidak meletakan kepentingan parti sebagai wadah perjuangan untuk masa depan bangsa, agama dan negara.

Husni berkata demikian di majlis perasmian mesyuarat agung perwakilan UMNO Bahagian Bagan Serai di Sekolah Menengah Teknik, Jalan Kuala Kurau, dekat Bagan Serai hari ini, Ahad 9 Ogos 2009.


Beliau yang juga Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO menegaskan 1 Malaysia tidak akan meminggirkan hasrat dan kepentingan orang melayu, kerana itu bukanlah tujuan dan hasrat Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak.

Ketua UMNO Bahagian Bagan Serai, Zali Cha melahirkan rasa bangganya kerana Husni menjadi anak Perak pertama menjawat Menteri Kewangan dan Bendahari Agung UMNO dan ia akan menjadi dorongan kepada kekuatan UMNO di Perak.

Saya hadir selaku wakil Perhubungan UMNO Negeri Perak.

0 comments: