Template by:
Free Blog Templates

9 August 2009

Aduan Air Kotor

Saya hendak respon mengenai komen seorang pangadu mengenai saluran air di Bercham, Kampung Simee dan beberapa tempat yang mendapat bekalan air di loji Tanjung Rambutan/Tambun, amat kotor dan berwarna kuning lumpur dan berpasir dan sehingga kini tiada apa-apa perubahan, sekalipun dah banyak aduan dibuat termasuk yang disiarkan oleh media, insyallah akan saya sampailkan sendiri kepada Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir dan pihak-pihak yang berkenaan seberapa segera yang boleh.

Tidak dinafikan bahawa masalah sedemikian bukanlah boleh dipandang ringan terutama ia membabitkan soal kebersihan terutama dalam keadaaan sekarang. Saya harap mereka yang terlibat bersabar sementara masalah ini diselesaikan.

Saya pasti Kerajaan tidak pernah tidak mengambil perhatian berat megenai sebarang masalah yang melibatkan rakyat, cuma masa kadangkala ia cepat dan lambat. Saya sendiri juga ingin tahu bagaimana masalah itu boleh berlaku?

0 comments: