Template by:
Free Blog Templates

21 March 2013

BR1M


Rakyat diingatkan agar tidak terperangkap dengan tipu muslhat pihak-pihak yang rakus kuasa menjelang pilihanraya umum (PRU) ke 13.

 







Mereka, sebaliknya harus bijak menggunakan kesempatan mengundi bagi memilih kerajaan yang kuat dan bertanggtjngjawab menjamin masa depan rakyat dan negara.

Demikian tegas ahli dewan undangan negeri (ADUN) Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Bin Raja Haji Omar ketika berucap merasmikan majis penyampaian bantuan rakyat 1 Malaysia (BR1M) di pejabat penghulu Ijok, hari ini.

Turut hadir penghulu mukim Ijok, Mahmud Fawzi Ghazali dan ketua-ketua kampung di majlis tersebut melibatkan lebih 50 penerima termasuk bujang 21 tahun keatas.

Beliau menambah, kerajaan barisan nasional (BN) sentiasa mengambil berat masalah rakyat tidak kira di bandar mahupun luarbandar.

Justeru, pembangunan akan diteruskan jika perdana menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak diberikan mandat pada PRU ke 13 ini.










 



Beliau yakin rakyat tidak akan mempersia-siakan tanggunjawab mereka untuk menentukan kerajaan yang bermaruah dan kuat pada PRU ke 13.

Katanya penerima BR1M yang membuat rayuan akan menerima bahagian mereka tidak lama lagi.

0 comments: