Template by:
Free Blog Templates

19 June 2012

Melawat





Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Bin. Raja Haji Omar mengambil kesempatan melawat seorang penduduk di kampung Batu 85, dekat Sungai Dendang, yang uzur.

Ahmad bin Khamis, 70 tahun yang mengalami penyakit lelah mempunyai seorang isteri dan 10 orang anak termasuk seorang OKU.

Saya berharap Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) dapat memberikan bantuan untuk menggurangkan bebanan keluarga berkenaan.

Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin juga meninjau keadaan rumah Ahmad yang agak uzur.

Turut hadir Naib Ketua UMNO Bahagian Larut, Fauzi Kassim dan Bendahari Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) Sungai Segar, Ahmad Shakiri Ishak.

2 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Sambil YMDS melawat berikanlah bendera BN kepada OKU (Orang Kuat UMNO) supaya BN sudah memulakan perang psikologinya.

Nampaknya Alor Pongsu dan Anak Kurau lebih baik dari tempat kita. Di Sungai Dendang pun saya lihat bendera PAS sangat cantik dan teratur,

Saya rasa tak payahlah YMDS tunggu duit bantuab pusat utuk beri bendera kerana kita mahu lihat juga dalang yang mengatakan dia UMNO tapi dia takut kibarkan bendera depan rumahnya.

Saya rasa depan rumah Bina Upaya Tebing Tinggi dan rumah deriber bas Taiping-Selama di Sungai Malau Dalam hendaklah di banyakkan bendera di situ.

Begitu juga dekat rumah tukang kebun (pencen) SK Cangkat Lobak di Sungai Malau Luar. Kita takut mereka ini orang UMN0 tapi undi PAS.

Anonymous said...

Ini contoh YB yang kita nak sebagai wakil rakyat kita. Berapa kerat sangat pemimpin yang sudi turun padang dan melawat orang sakit di tempat mereka. Kalau yang turun dataran merdeka untuk memperjuangkan kacau bilau tu ramai la...