Template by:
Free Blog Templates

3 June 2012

Kenduri



















Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin bin Raja Haji Omar meluangkan masa sepanjang hari ini untuk menghadiri majlis kenduri-kenduri kahwin.

Beliau menghadiri majlis perkahwinan anak lelaki Ketua Kampung Rancangan Tanah Belia Khas (RTBK) Pondok Tanjung, Ismail Hashim.

Mohd Noor Hafis bin Ismail melangsungkan perkahwinannya dengan Nor Akma Adalina binti Suhaimi.

Beliau juga menghadiri perkahwinan Mohd Shujairi bin Shamsuddin dengan pasangannya, Khairatul Muslifa binti Mustapha di Taman Permai, Selama.

Majlis kenduri yang lain iala pasangan Mohd Hafis bin Osman dengan Nor Atikah binti Zambri di Kampung Tersusun Kubu Gajah, Mohd Adam bin Abdul Rashid dengan pasangannnya Nor Azlina binti Mohd Tahir di peringkat 3, FELDA, Ijok, Mohd Faiz bin Abdul Halim dengan pasangannya, Balkis binti Mohd Yunan di peringkt 1, FELDA, Ijok dan Mohd Hafiz bin Ismail dengan pasangannya Nurulhuda binti Anuar di Kampung Mesjid, Ijok.

1 comments:

Anonymous said...

Saya lihat banyak kawasan sudah memulai perang psikologi dengan banyak bendera BN berkibaran.

Tapi LMS masih ketinggalan.

Adakah UMNO masih banyak mengeluarkan wang di kawasan yang fixed-deposit?

Saya rasa sangat membazir.

Alangkah baiknya jika bendera di kawasan BN sudah tentu menang di pindahkan ke LMS. Begitu juga lawatan PM ke Serawak. Sepatutnya banyakkan lawatan yang goyang dan yang akan rebah seperti di Perak.

KIta perlukan transformasi politik dan kreatif, tidak bertindak seperti PR12, disaming berkorban kedudukan jika kita lihat calon lawan lagi popular dan disanjung tinggi, kita harus berundur diri (berkorban).