Template by:
Free Blog Templates

21 June 2009

FAM Pinda Statutnya


Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) mengadakan Kongres ke 46nya di sebuah Hotel di Bandaraya, Kuala Lumpur hari ini.

Kongres tersebut meluuskan pindaan Statut FAM sebagaimana yang dikehendaki oleh Persekutuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA). Pindaan tersebut termasuk kedudukan Ahli Bersekutunya, kini menjadi Ahli biasa, seperti Ahli Gabungan yang lain dan mula dikuatkuasakan tahun depan, tahun pemilihan barisan kempinan FAM.

Ahli-ahli Bersekutu sebelum ini termasuk Persatuan Bola Sepak China manakala Ahli Biasa, selain Persatuan Bola Sepek Negeri ialah adalah Persatuan Bola Sepak Melayu, Persatuan Bola Sepak Polis Diraya Malaysia (PDRM) dan Persatuan Bola Sepak Angkatan Tentera (ATM).

Seramai 50 daripada 57 perwakilan hadir. Dua daripada Empat Naib Presiden hadir yang hadir.

2 comments:

Anonymous said...

ini blog puji diri sendiri, tangkap gambaq sendiri lepas tu cuba tonjolkan diri, kunun nya hero..
Dlm hati dok berdoa moga Ds.najib baca blog ni, and nampak aku tolong rakyat, nanti pru13 aku terpilih lagi.
Dlm hati juga berdoa biar Ds zamry nampak aku, nanti boleh lantik aku jadi exco..yang kosong 4 tu tak kan tak napak aku.
ini lah kerja tak ikhls pemimpin yang akan menjahanamkan umno

Anonymous said...

Dato' dan kepimpinan FAM patut sedar bahawa FAM skrg ni dah teruk. Pentadbirannya huru hara. Inilah silapnya kalau orang yang tak layak duduk di kerusi itu.