Template by:
Free Blog Templates

1 May 2012

Ziarah










Ketua UMNO Bahagian Larut, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin bin Raja Haji Omar menziarah keluarga Allahyarham, Haji Zulkifli Shukur, Ketua UMNO Cawangan Pondok Tanjung yang meninggal dunia akibat kemalangan Jalanraya, malam kelmarin.

Beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kubu Gajah menyampaikan Takziah kepada isteri Allahyarham di rumahnya di Kampung Sungai Relong dekat Kamunting.

Turut hadir ialah tiga daripada empat allahyarham yang terlibat dalam kemelangan ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya.

Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin menyampaikan rasa simpati bagi pihak UMNO Bahagian dan menghargai segala jasa dan pengorbanan allahyarham sebagai seorang peimpinan yang gigih dalam perjuangan.

Allahyarham Zulkifli kali terakhir menghadiri program UMNO sebelum meninggal dunia ialah pada majlis peresmian berkelompok mesyuarat agung cawangan-cawangan UMNO Bahagian Larut, Taiping dan Bukut Gantang pagi Ahad lalu.

Semoga roh allahyarham sentiasa disisi Orang-Orang yang Solleh. Alfatihah.

2 comments:

Anonymous said...

Maaf, saya kerap mengunjungi blog tuan..Oleh kerana blog ini kepunyaan ADUN. Sila teliti tentang ejaan dan ayat supaya sempurna agar tidak kelihatan sambil lewa..TQ

Anonymous said...

YMDS,

Saya selalu bimbang sangat2 kerana kita asyik mengundi ketua cawangan yang tidak bermastutin di cawangan mereka yang terpilih menjadi ketua cawangan untuk mengelakkan aksiden. Sepatutnya kalau kita di Kamunting adakanlah satu cawangan baru di situ untuk mengelakkan aksiden berlaku. Tak payahlah datang ke Pondok Tanjung, rugi masa dan minyak.