Template by:
Free Blog Templates

6 May 2012

Bendera





















Ketua UMNO bahagian Larut, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin B. Raja Haji Omar menerima dan menyerah bendera UMNO di pekan kampung Masjid Ijok, pagi tadi.

Bendera itu diterima daripada ketau pemuda UMNO bahagian Larut, Anuar Ariffin di perkarangan dewan terbuka kampung Masjid.

Turut hadir bekas naib ketua UKNO bahagian, Haji Abdul Manan Mohd Ali yang juga orang besar 16 dan bekas ahli dewan undangan (ADUN) Batu Kurau dan ketua-ketua UMNO cawangan.

Anuar dan rombongan membawa bendera UMNO bermula dari Selama pada awal pagi dan kemudian diarak dengan beberapa buah kenderaan.

Mereka kemudian berlepas ke pekan Batu Kurau dan disambut ADUN Batu Kurau, Kapt (B) Datuk Najmuddin Bin Elias yang juga bendahari UMNO bahagian.

Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin yang juga adun Kubu Gajah kemudian menyerahkan bendera tersebut diserahkan kepada UMNO bahagian Taiping yang diwakili anggota exco Kerajaan Perak, Datuk Zahir Khalid di depan kem tahanan ISA di kamunting.

1 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

Kekejaman Polis - Generasi Muda Perlu Memberi Pengajaran Setimpal Kepada Pemimpin BN dan UMNO. ( Lihat sendiri BUKTI, perjuangan PUTERI dan PEMUDA UMNO tidak lagi berguna untuk generasi baru )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4 * (NEW)
5~BUKTI 5 * (NEW)
6~BUKTI 6 * (HOT)

Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~http://www.youtube.com/watch?v=HcQD_NfslkA&feature=related



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155