Template by:
Free Blog Templates

31 May 2009

Kenduri Kahwin


Seperti mana yang kita tahu, musim cuti persekolahan baru bermula. Banyak kenduri kahwin yang diadakan dekat Dewan Negeri (DUN) Kubu Gajah.

Pada 30 Mei ( Sabtu ) dan 31 Mei ( Ahad ), saya ingin mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih di atas undangan kenduri kahwin di Dewan Negeri (DUN) Kubu Gajah, DUN Batu Kurau, Selama dan juga Parlimen Larut.

Saya sekeluarga juga sempat hadir kenduri kahwin anak perempuan, Encik Megat Jamil Yahya Shahir di Kampung Baru Aulong, Taiping. Encik Zainal Amin (Nor Panjang) merangkap Pengerusi JKKKP di Kampung Panta Besar di DUN Batu Kurau dan Ramli Mahmud merangkap Pengerusi JKKKP FELDA Ijok juga tidak ketinggalan melangsungkan perkahwinan anak mereka.

Kita doakan kepada pasangan yang melangsungkan perkahwinan mereka, semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat. Di kesempatan ini saya juga ingin memohon maaf kepada mereka yang mengundang saya ke majlis perkahwinan mereka, tetapi saya tidak dapat menghadiri ke majlis tersebut kerana atas sebab-sebab tertentu.

0 comments: