Template by:
Free Blog Templates

23 December 2009

JKKK Adalah Agensi Penting Kerajaan














Hari ini berjumpa dengan JKKK Kampung Bagan Bahru, Sungai Segar dan Sungai Limau di Dewan Sungai Segar, yang kebetulan mengadakan gotong royong membersih kawasan dewan.

Dalam perjumpaan yang diketuai oleh Ketua Kamung Haji Zulkifli Ahmad, Saya turut mendengar beberapa perkara yang dibangkitkan. Saya turut menekankan peranan penting JKKK, selain berharap soal perpaduan penduduk tempatan diutamakan.

Kemudian, Saya melawat seorang Warga Emas, Masri bin Johari, 72 tahun yang uzur di rumahnya di Sungai Segar. Beliau tinggal di rumah bantuan Kerajaan bersama isterinya.

Saya juga ke Kampung Teras untuk meninjau kawasan tanah Kerajaan untuk projek pembangunan. Sebelum itu, singgah di pekan Ijok bertemu dengan penduduk yang mengajukan masalah mereka.

Saya juga menemui dua anggota MCA di Pekan Kubu Gajah sekadar bertanya khabar dan keadaan kesihatan Pengerusi MCA Bahagian Larut.

0 comments: