Template by:
Free Blog Templates

15 December 2009

Bengkel Media Baru Dapat Sambutan

Sambutan menyrtai bengkel media baru sempena Komvensyen UMNO Perak pada 9 Januari ini mendapat sambutan yang menggalakan termasuka dari kalangan bloggers dan rakan facebook.

Semalam Pengerusi media baru pemuda, Annuar Ariffin menghubunggi Saya untuk menyatakan hasrat pergerakan itu menyrtai sama bengkel yang dianjuirkan buat julung kalinya itu.

Saya telah minta beliau meberi bilangan peserta dari pergerakan tersebut bagi mempastikan tempat bengkel yang akan turut disertai kalangan ahli Panel Tanahair.

Sehari selepas bengkel tersebut, bloggers yang turut serta akan mengadakan perjumpaan dengan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.

6 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

Selamat berjuang


pkrpasdap.blogspot.com

DATO SERI RAJA AHMAD ZAINUDDIN said...

terima kasih. selamat berjuang

NOR AZMAN said...

KENAPA TAK ADE MAKLUMBALAS YBM DATO TERHADAP KOMEN DEKAT LIGA MALAYSIA 2010 TU? MAMAT TU NAK LUAHKAN PERASAAN KAT YBM DATO, KENA TOLONG TU.....

Azman said...

YB Dato',

Kalangan Pengadil Kebangsaan berasa kesal kerana tidak dimaklumkan mengenai trial fitness yang diadakan di Ipoh pd 12 Dec 2009.

Saya ingin mendapat kepastian Dato, adakah benar jika pengadil yang lulus trial fitness tersebut tidak mengambilnya lagi semasa menghadirinya di Lumut dan yang gagal pula dibenarkan untuk berlari semula.

Apa yang dikesalkan, mengapa tidak semua pengadil diberi peluang yang sama.

Mohon maaf sekiranya komen ini mengganggu tugasan harian Dato.

Anonymous said...

Baguslah kalau kita dah bersedia menggunakan media baru sebagai satu strategi menghadapi pembangkang. Cuma saya nak tahu, siapakah ahli UMNO yang dilantik sebagai pegawai daftar pengundi bagi mewakili parti UMNO bahagian Larut. Kumpulan pembangkang dah bergerak untuk daftar pemilih, kita masih lagi bermimpi.Nak diharapkan pemuda lanie pergi daftar sendiri dipejabat pos susahlaa sikit..Kita kena cari mereka kerana kita hendakkan undi mereka. Ingat..setengah juta rakyat Perak belum mendaftar untuk mengundi.

DATO SERI RAJA AHMAD ZAINUDDIN said...

kepada nor azman jika ingin tahu lebih mendalam sila hubunggi sekretariat pengadilan fam di number 03 78733100. terima kasih