Template by:
Free Blog Templates

28 November 2009

Ketua Bahagian dan ADUN turun Mendengar Masalah


Selepas perjumpaan pertama dengan semua Ketua UMNO Cawangan dan Ketua Kampung di DUN Kubu Gajah, Saya mengadakan mesyuarat yang sama di peringkat DUN Selama dan banyaklah perkara yang telah dibangkit dan diutarakan.

Saya juga memberi taklimat mengenai program Bahagian yang dirancangkan berasakan pandangan Pemimpin dan Ahli di peringkat Cawangan.

Dalam perjumpaan yang diadakan di Rumah UMNO Bahagian itu, Timbalan Ketua UMNO Bahagian yang juga ADUN Selama, Datuk Haji Mohd Daud Mohd Yusof juga turut hadir memberi dan mendengar pandangan Ketua-Ketua UMNO Cawangan dan Ketua Kampaung.

Saya juga memintan semua Ketua Kampung dan Ketua UMNO Cawangan menyediakan senarai lengkap mengenai keluarga yang masih memerlukan bantuan kebajikan daripada setiap kampung dan cawangan dibawah pentadbiran mereka.


Aktiviti JKKK juga perlu dilaporkan kepada Pejabat Bahagian. Semua aktiviti Parti hendaklah diselaraskana terutama mengenai kemasukan ahli baru.

Urusetia Bahagian juga akan kerap berurusan dengan Ibupejabat Parti di Kuala Lumpur mengenai kedudukan keahlian UMNO Bahagian supaya jangan lagi ada nama yang tertinggal.

Saya juga menyatakan bahawa perjumpaan seperti itu akan diadakan dari masa ke semasa bagi menddapatkan maklum balas di peringkat akur umbi.

0 comments: