Template by:
Free Blog Templates

22 June 2010

Lawat yang uzur





Buat kali kedua saya melawat, Mohamad Nawawi Bin Jusuf yang uzur di rumahnya di Kelian Gunung, Ijok.

Nawawi 53 tahun, yang beristeri dan mempunyai anak 8 bekerja menoreh getah kini terlantar di rumah adik iparnya dan baru sahaja keluar dari hospital.

Sebelum ini saya pernah melawat Nawawi di rumahnya juga di Kelian Gunung.

Kemudian saya singgah melawat ketua kampung kampung Masjid, Norazman Mokhtar yang keracunan makanan di rumahnya.

Kemudian saya ke Kampung Jerai Betina, Melawat Warga Emas, Aishah Bt. Ahmad, 70 tahun.

2 comments:

jebat said...

YMDS,

Saya mengalu alukan sikap DS terhadap orang uzur dam orang susah. Tapi jangan pula lupa dari mana kita datang (UMNO).

Ketika ini UMNO menghadapi serangan dari musuh termasuk musuh dalam selimut (dipercayai dari Perak)

Sesekali kenalah DS beri perhatian tentang ini.


Yang ikhlas

DATO SERI RAJA AHMAD ZAINUDDIN said...

terima kasih atas pandangan.