Template by:
Free Blog Templates

30 June 2010

Elaun JKKK



Peranan JKKK akan terjejas sekiranya masalah mereka tidak selesai.

Saya terkejut apabila diberitahu JKKK dalam Dun Kubu Gajah sudah tiga bulan tidak menerima elaun.

Selepas menerima aduan tersebut, saya telah membangkitkannya dalam mesyuarat tindakan daerah semalam.

Pegawai daerah Larut Matang dan Selama, Datuk Mahmud Murshidi yang mempengerusikan mesyuarat telah meminta pekara itu segera diselesaikan.

Saya juga akan membawa pekara itu ke pengetahuan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir dan setiausaha Kerajaan.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Saya dulu kalau tak dapat elaun perjalanan saya ceritakan ke ADUN Selama.

Saya ceritakan ke bos saya.

Saya rasa mereka patut laporkan ke Ketua Kampung, seterusnya Penghulu dan DO, bukan ke ADUN.

Yang penting sekali YMDS hendaklah meluluskan peraturan kecil supaya bos yang bertanggungjawab hendaklah ditukarkan atau digantikan dengan Ketua Kampung yang lain

Atau pun tambah kriteria KPI bagi Ketua Kampung, Penghulu dan seterusnya DO supaya perkara sebegini tidak berlaku lagi.

Terima kasih YMDS