Template by:
Free Blog Templates

28 February 2010

Zambery Jangan Bimbang, beliau Tidak Keseorangan

Jangan sesiapa pertikaikan sokongan padu kami ADUN-ADUN Barisan Nasional (BN) dalam mempertahankan Kepimpinan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambery Abdul Kadir.

Pendirian kami adalah ikhlas dan berasaskan prinsip dan perjuangan rakyat. Justeru adalah menjadi hak dan sokongan kami terhadap beliau dalam menanggi apa juga isu, sekalipun beliau terpaksa mengambil tindakan Mahkamah ke atas mana-mana pihak dan individu dalam membersihkan nama baik beliau.

Sebagai Menrteri Besar, beliau adakan Ketua Parti dan Pentadbairan Kerajaan BN dan dalam hal ini Dr Zambery tidak boleh keseorangan, terutama dengan fitnah yang dilemparkan terhadap beliau dalam menjalankan tanggung jawab sebagai seorang Ketua Eksekutif Kerajaan Negeri samada di dalam mahu pun di Luar Negara.

Ternyata Pembangkang kehabisan modal hingga sanggup melemparkan fitnah bagi menjatuhkan nama baik Pemimpin BN. Merfeka seperti takut pada bayang-bayang sendiri.

Kami menyokong Pemimpin bukan semmata-mata kerana menjadi Pak Turut. Tetapi dalam konteks prinsip perjuangan.

Justeru janganlah ada sesiapa yang meragui atau cuba menangguk di air yang keruh dalam isu sokongan dan kerjasama kami kepada Dr Zambery. Beliau tidak keseorangan dalam menanggi soal mentadbir Negeri Perak.

Kami sentiasa berdiri teguh di belakang beliau terutama dalam mnghadapi sebarang ancaman dari Pembangkang yang cuba mencetuskan keadaan tidak selesa selepas BN ambil kuasa Petadbiran Kerajaan Negeri.

2 comments:

Anonymous said...

Ya Allah semuga diberkati kekal la hendaknya negeri ini dan lain-lainnya di bawah pemerintahan orang-orang Melayu Islam yang benar-benar Melayu dan Islam nya. Aminnn

DATO SERI RAJA AHMAD ZAINUDDIN said...

mudah-mudahan dengan doa kita semua yang cintakan keamanan dan kesejahteraan, allah tetap bersama dengan pihak yang benar.