Template by:
Free Blog Templates

12 December 2012

Jalan





Hasrat penduduk-penduduk Kampung Sangkut di Ulu Ijok  mendapatkan sebatang jalan bertar akhirnya tercapai juga.






Kerajaan meluluskan peruntukan RM 20,000 bagi membina jalan sepanjang kira-kira 15 rantai.

Perkara ini dinyatakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin bin Raja Haji Omar selepas melawat jalan tersebut,petang tadi.

Turut hadir Ketua Kampung Sangkut, Haji Zan Kassim dan Ketua Kampung Sungai Jernih, Jamaluddin Mat Isa.










Jalan tersebut penting terutama kepada pelajar-pelajat sekolah yang sering berulang alik ke pekan Ijok.

Ia merupakan perhuungan penting masyarakat kampung Sangkut untuk meningkatkan ekonomi mereka.

Penduduk mengucapkan terima kasih kepada Kerajaan diatas keperhatinannya membina projek jalan itu.

1 comments:

Mohamad Rodzi said...

Salam
Kepada jkkk dan Ketua kpg Ulu kpg sangkut Hj mat Zan..Peruntukan 20,000 untuk jln kpg tak kan buat kat bkt pachor ja..nun dkt rumah arwah awang senget melalui rumah bekas jkkk Pakteh E pun buat la..peruntukan duit krajaan adalah duit rakyat jadi biarlah di bahagi sama rata..mengundi dah nak dekat ni..jgn bg kami boikot calon BN dun Kubu gajah sudah lah..