Template by:
Free Blog Templates

24 December 2011

Janji JKR



Jabatan kerja raya (JKR) digesa segera melaksanakan jalan tar sepanjang 20 rantai di kampung Bagan Kerbau dekat Ijok.

Pihak JKR telah datang membuat sukat dan sejumlah peruntukan telah lulus, tetapi hingga sekarang belum dilaksanakan.

Jika betul apa yang dilaporkan kepada saya oleh ketua kampung Kampung Teras, Abdul Wahab Mat Yatam, saya berharap pihak JKR dapat segera bertindak.

Saya amat kesal diatas kelewatan tersebut kerana jalan itu adalah satu-satunya laluan perhubungan penduduk berkenaan.

Saya meninjau dan melihat sendiri jalan tersebut bersama ketua kampung dan mendapati jalan tar amat diperlukan segera.

Saya akan menghubungi pengarah JKR negeri bagi mendapatkan jasa baik beliau mengenai projek jalan Bagan Kerbau.

0 comments: