Template by:
Free Blog Templates

18 September 2011

Bapa Mertua Ketua Cawangan Sakit




Melawat Bapa Mertua Ketua UMNO Cawangan Bagan Bahru, Shamsuddin Ibrahim yang sedang uzur di rumah beliau di BaganBahru, petang tadi.

Madikon bin Mat Nawi, 76 tahun telah menjalani rawatan di Hospital Besar Ipoh dan kini berada di rumah Shamsuddin sebelum menjalani rawatan selanjutnya tidak lama lagi.

Didoakan semoga Bapa mertua beliau yang juga Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Larut segera sembuh.

Turut berada di rumah ketika lawatan itu ialah sanak saudara Madikon yang berasal dari kawasan Setiawan.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Kalau YMDS hendak menang pilihanraya kali ini YMDS hendaklah juga membuat lawtan terhadap mereka yang tidak masuk mana2 parti atau pun ahli parti pmbangkang. Inilah yang saya katakan kreatif dan inovatif.

Perkara ini menjadi sesuatu pembaharyun kerana kita tidak hanya melawat ahli UMNO tapi kita juga melawat mereka yang tidak menjadi ahli UMNO. Yang saya fahamai tentang inovatif ialah adanya pembaharuan tentang siapa yang kita lawat.

Sebagai contoh janganlah kita hanya melawat OKU (orang Kuat UMNO) tapi kita perlu juga lawat orang kuat pas (OKP) supaya penyokong PAS tahu siapa YMDS sebenarnya. Maksud saya kita tak pilih hanya 'bulu'. Kalau YMDS buat begini nescaya YMDS akan menang dalam pilihan raya 13.

Yang perlu mereka tidak menyamakan YMDS serupa dengan pemimpin UMNO yang rosak identiti.