Template by:
Free Blog Templates

10 July 2012

BN
















Masyarakat berbilang kaum harus menerima hakikat bahawa hanya kerajaan barisan nasional (BN) yang mampu memperjuangkan masa depan mereka.

Yang jelas rakyat semakin yakin dengan BN dibawah kepimpinan perdana menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak untuk memajukan rakyat dan negara.

Ahli dewan undangan negeri (ADUN) Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin B. Raja Haji Omar berkata demikian ketika berucap dimajlis minum petang bersama penduduk di Redang Panjang, petang tadi.

Turut hadir pegawau JASA, Hasbullah Elias, ketua kampung Redang Panjang, Zainuddin Hamid dan pemimpin-pemimpin komponen BN.

Rakyat juga semakin matang dan menolak segala tomah dan dakyah mereka yang cuba memburukkan kepimpinan kerajaan BN.

Rekod cemerlang BN dalam memperjuangkan nasib rakyat berbilang kaun di begara ini masih tetap sebati di jiwa majoriti rakyat.

Begitu juga di Perak, sejak BN mengambil aloh pentadbiran banyak yang telah dilakukan BN negeri pimpinan menteri besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir yang semakin disenangi rakyat.

Di majlis tersebut, beliau turut mengadakan dailog dan mendengar masalah rakyat.

Diantara masalah yang dibangkitkan ialah rumah mesra rakyat dan projek jalan.

1 comments:

Anonymous said...

Kawasan Larut memerlukan anjakan dalam pembangunan.

Pembangunan dari segi infra dan pembangunan modal insan.

Pembangunan seperti ini hanya akan wujud bila memiliki pemimpin yang mempunyai pemikiran yang kretif dan inovatif serta mempunyai wawasan untuk memajukan tempatnya.

Memiliki pemimpin yang gila jawatan akan melingkupkan kawasan larut. Pemimpin yang tidak mahu mengaku kalah walau pun penduduk tempat nya sudah menolak nya.

Pemimpin sebegini tidak mempunyai wawasan dan cita2 untuk memajukan tempatnya, tetapi lebih kepada peribadi beliau. Sangat gila akan jawatan.