Template by:
Free Blog Templates

25 September 2009

Al-Fatihah Diatas Kepulangan Rafeah Bee ke Rahmatullah

Al-Fatihah, Bekas Presiden Persatuan Bola Sepak Wanita Perak, Hajjah Rafeah Bee telah pulan ke rahmatullah petang tadi, di Ipoh.

Salah seorang anak perempuan Allahyarhamah, Fadzilah Mohd Noor adalah bekas Pemain Bola Sepak wanita Kebangsaan.

Jenazah Allahyarham, 70 tahun dikebumikan di Tanah Perkuburan Tasek Malam ini.

Allahyarhamah adalah seorang yang peramah dan mudah bergaul. Allahyarhamah yang aktif dalam UMNO terutama dalam Pergerakan Wanita Bahagian Ipoh Barat ada jugas bekas Naib Presiden Usahanita Perak.

Saya dan Keluarga serta bagi pihak Persatuan Bola sepak Malaysia (FAM) mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarhamah, semoga rohnya sentiasa disisi orang-orang yang solleh.

Sementara itu, seorang sahabat, Tajul Ariffin Abdul Karim, 66 tahun telah kembali ke rahmatullah pada sebelah malam. Jenazahnya akan di bawah dari rumahnya di Rapat Tambahan ke Kampung halamannya di Kampung Kepayang untuk dikebumikan sebelum zuhor besok (26 Sept.).

Allahyarham yang meninggalkan seorang balu dan dua orang anak adalah seorang penyokong kuat bola sepak dan Badminton Perak. Beliau juga pernah menjadi Ahli Jawatankuasa ketika saya memimpin Persatuan Badminton Melayu Perak.

Semalam, saya sempat menziarahi jenazahnya sebaik tiba daripada Hospital Ipoh. Saya dan keluarga mengucapkan takziah kepada keluarga allahyarham, semoga rohnya sentiasa disisi orang-orang yang soleh.

2 comments:

fadzilah mohd noor said...

Assalamualaikum..,
Saya bagi pihak allahyarhamah ingin mengucapkan berbanyak terima kasih diatas ingatan tuan terhadap allahyarhamah, moga rohnya dicucuri rahmat..

DATO SERI RAJA AHMAD ZAINUDDIN said...

diharap semoga bersabar semuanya adalah kehendak yang maha esa. kita doakan semoga roh allahyarhamah sentiasa di sisi orang-orang yang solleh. salam drp saya.