Template by:
Free Blog Templates

30 October 2011

Jalan Rosak




Saya amat kesal dengan kerosakan begitu teruk jalan ke Ladang Lembah Keluang dekat Kubu Gajah.

Kerosakan itu telah menyulitkan ramai pengguna terutama penduduk Ladang berkenaan terutama dalam cuaca buruk.

Justeru, Saya berharap pihak-pihak yang terbabit menyebabkan kerosakan jalan itu akibat jentera berat yang digunakan agar segera mengambil tindakan memperbaiki kerosakan itu.

Saya akan membawa perkara ini ke mesyuarat Jawatankuasa Tindakan Daerah Larut, Matang dan Selama yang akan datang bagi tindakan sewajarnya keatas pihak-pihak yang menyebabkan jalan itu rosak.

Saya mengadakan lawatan sekali lagi ke situ berikutan hujan lebat sejak akhir-akhir ini dan mendapati jalan di situ semakin teruk.

Saya telah meminta Ketua Kampung Tebing Tinggi, Azemi Sabra dan Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) memanggil pihak-pihak yang terlibat bagi membincang untuk menyegerakan membaiki jalan yang rosak itu.

0 comments: