Template by:
Free Blog Templates

28 February 2011

Kemudahan







Bukan setakat mendapatkan projek, tetapi Saya sendiri turun ke bawah melihat kerja-kerja perlaksanaan bagi mempastikan ianya dibuat mengikut spekfikasi dan jadual.

Saya meluangkan masa meninjau pembinaan sebuah titi kontrik di Kampung Kelian Cheni bagi kemudahan penduduk kampung.

Kerja-Kerja pembinaan projek berharga RM 30,000 oleh sebuah Kontrektor tempatan itu yang dimulakan kelmarin dijagka siap dalam masa seminggu lagi jika tiada hujan.

Saya juga turut meninjau pembinaan projek jalan tar berharga RM 30,000 di Kampung Pulau Damar di Sungari Ara.

Pembinaan jalan itu baru sahaja selesai yang akan memberi kemudahan kepada penduduk di situ untuk berulang alik ke Pekan yang berdekatan, selain Pelajar Sekolah dan Petani menjual hasil usaha mereka.

1 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum YB..
rasa nya sudah sangat lama tak mengjenguk dan memberi komen di blog YB...

Pertama takziah di atas pemergian adek YB.. yang saya suka bergurau dengan nya...menantu awang majlis pantai besar.. sebab saya selalu naik kereta dia kalau nak ke pekan batu kurau...

kedua.. terima kasih YB di atas projek-projek yang di berikan..

Cuma satu YB bagaimana dengan pengambilan balak di bukit sebelah ijok tu.. ianya telah merosakan punca air di kampung kami pantai besar... habis terkambus tangki air kami...

Tabuans