Template by:
Free Blog Templates

27 April 2009

Perluas maklumat perniagaan untuk belia melalui web


Agak lama saya tidak ke Pengkalan Hulu, kali terakhir saya ke sana ialah pada tahun 1998 semasa mengarak Piala Malaysia.

Tapi hari ini saya dijemput menutup program perkhemahan Jati Diri Bangsa Peringkat Daerah Selama yang diadakan di rumah rehat, Pengkalan Hulu kursus 3 hari itu anjuran Pejabat Belia dan Sukan Daerah.
Dalam ucapan penutup saya menyarankan supaya maklumat mengenai peluang-peluang belia menceburkan diri sama ada dalam niaga diperluaskan melalui laman-laman web dan blog.

Saya juga berhasrat menyediakan insentif pada belia-belia di Dun Kubu Gajah yang pro aktif dalam bidang itu.
Kira-kira 80 peserta hadir termasuk Pegawai Belia Daerah, Raja Hamidah bt Raja Shah.

0 comments: