Template by:
Free Blog Templates

19 September 2012

Sumbangan


Yayasan sempurna Sabah memberi sumbangan RM 30,000 untuk aktiviti pergerakkan wanita, pemuda dan puteri UMNO bahagian Larut.

Tiap-tiap pergerakkan itu menerima RM 10,000 untuk program kemiskinan.

Yayasan sempurna dipengerusikan Datin Seri Hajjah Shuryani Binti Shuib, isteri Naib presiden UMNO, Datuk Seri Shafie Afdal yang juga menteri kemajuan luarbandar dan wilayah serta ketua UMNO bahagian Sempurna.

Ketua UMNO bahagian Larut, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Bin Raja Haji Omar mengucapkan terima kasih diatas sumbangan tersebut.

Datin Seri Shuryani mengiringgi Datuk Seri Shafie ketika merasmikan persidangan Agung UMNO bahagian di Batu Kurau, baru-baru ini.

2 comments:

Anonymous said...

Saya harap wanita kita pun menubuhkan Yayasan LMS dengan mendapatkan tanah tanaman kelapa sawit atau lesen pembalakan seperti di Tawau dan Semporna.

Dekat gua Anak Kurau boleh bela burung layang2 dan di kawasan anak sungai air jerneh boleh bela ikan arowana.

Harap wanita kita aktif cari duit macam Yayasan Semporna dengan cara melabur.

Jangan asyik berpolitik akhirnya harga FGV menurun mereka tak boleh buat apa2. Kalau kita tidak sekat institusi kepentingan kerajaan (seperti EPF/pencen) asyik jual FGV bila pun harganya tak naik.

Salam kepada FELDA Ijok. Bila habis hutang harganya pun mankin turun.

Anonymous said...

Lesen pembalakan sepatutnya diberikan kepada pertubuhan yang mempunyai paling ramai orang miskin seperti yang ada di LMS misalnya pertubuhan warga emas, ibu tunggal, anak yatim. OKU dan yang berkaitan

Ia tak boleh diberikan kepada orang peseorangan jika rakyat diutamakan.

Cuba tanya dewan siapa dapat lesen membalak LMS sejak Datuk Hj. Hussein dahulu.