Template by:
Free Blog Templates

9 September 2012

Jamuan raya



Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Bin Raja Haji Omar yang juga Ketua UMNO Bahagian Larut, melapangkan masa menghadiri jamuan hariraya Aidilfitri Ketua UMNO Cawangan Kampung Perak di Batu Kurau, Omar bin Mahtar.










Beliau juga menghadiri majlis jamuan Hariraya di rumah Ketua Wanita UMNO Cawangan Sungai Lempong dalam DUN Kubu Gajah, Hasnah binti Saari.

1 comments:

Anonymous said...

Sepatutnya Batu Kurau telah pun maju semasa Mentri Besar ke 5 kita menjadi MB tapi nampaknya bila orang kita naik pangkat mereka lupa tempat mereka sendiri. Yang penting bagi mereka ialah membangunkan Lembah Kinta tempat DAP dan parti pembangkang.Lembah kinta senang dapat FDI dan bantuan kewangan MPI. Kerajaan Perak tak payah bantu lagi.

Sekarang ini kita ada Timbalan Mentri komodititi.
Saya berharap
beliau dapat membangunkan kampung beliau dengan pesatnya.

Saya harap KPI YB LMS kita hendaklah berpandukan pembangunan setempat seperti yang terdapat di Cemor,Sri Iskandar,BG Bemban,Meru Raya, KYM dan Media Centre,

Saya masih fikir yang kawasan kita yang paling mundur di Perak.YB2 LMS sendiri ramai yang tidak mahu bermastutin di LMS kerana tiada kemajuan seperti di Lembah Kinta.

Walaupun PAS menang saya fikir keadaannya sama saja. Dua kali lima kerana kita pentingkan politik. Pembangunan hanya bertujuan untuk politik.

Malaysia akan maju bila dapat mengimbangkan antara kawasan maju dengan yang mundur dan antara kaya dan miskin.

Untuk memberentas kemiskinan beri tanah kepada keluarga yang tiada lesen motorsikal ke atas. Tak payah turun padang untuk mengenalpasti yang miskin. Lagi pun konsep turun padang hanya sesuai jika rumah YB kita tidak berada di kampung mereka lahir