Template by:
Free Blog Templates

5 August 2010

Final bola sepak





Menutup dan Menyampaikan hadiah pertandingan Bola Sepak 9 sebelah Pemuda UMNO Cawangan Bukit Bertam, Batu Kurau dalam UMNO Bahagian Larut.


Kor Tentera Darat, muncul Johan, diikuti Naib Juara Pasukan UMNO Kamunting dan ketiga ZOO Taiping manakala sawit korner di tempat keempat.


Turut hadir di majlis penutup itu ialah Ketua Pemuda UMNO Bahagian Larut, Anuar Ariffin dan Jawatankuasa Bahagian serta Ketua-Ketua UMNO Cawangan.


Saya ingin mengucapkan tahniah diatas penghormatan yang diberikan oleh Pemuda UMNO Cawangan Bukit Bertam.

3 comments:

jebat said...

YMDS,
Salam Takzim,

Begitulah hendak nya Wakil Raayat. Sentiasa bersama rakyat dalam apa kedaan pun. Senang atau susah.

Muga semangat orang muda2 ini akan membawa PERAK kezaman kegemilangan masa lampau dalam arena bola sepak.Perak adalah salah satu pasukan terbilang masa lampau. Tambahan pula pengalaman YMDS boleh digunakan untuk membimbing anak2 muda kearah itu.

Saya doakan dengan usaha gigih sedikit demi sedikit kegemilangan masa lalu akan kembali menyinar.

Insya Alaah, Aimin.

DATO SERI RAJA AHMAD ZAINUDDIN said...

terima kasih, insyallah.

Anonymous said...

YMDS,

Pengalaman saya di peringkat sekolah untuk menggalakkan lebih banyak pasukan mengambil bahagian, saya sediakan hadiah kepada semua yang kalah (tidak semestinya yang menang sahaja) walaupun pasukan yang penghabisan sekali saya berikan alat tulis sebagai hadiah kerana lebih ramai lagi pasukan yang akan tapil bermain di masa hadapan dan saya yakin benar perpaduan akan tercapai melalui permainan dan akhir sekali mereka mahu mendaftarkan nama mereka sebagai pengundi sebagai tujuan tersembunyi.

Sekian untuk makluman YMDS.