Template by:
Free Blog Templates

8 January 2012

Felda Ijok 2











Seperti biasa dalam program turun ke padang menemui penduduk di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kubu Gajah, Saya telah melawat peneroka FELDA, Ijok yang uzur termasuk warga emas dan Ibu tunggal.

Diantara mereka yang Saya lawat ialah Zakaria bin Ghazali, 63 tahun di rumahnya di peringakt 1, yang baru sahaja menjalani rawatan sakit Jantung.

Zakaria adalah seorang peneroka yang akatif dalam kerja amal dan kemasyarakatan dan amat disenanggi dikalangan penduduk.

Saya jurut turut melawat warga emas, yang uzur, Beeby binti Awang, 78 tahun di rumahnya di perringkat 2 di FELDA, Ijok, selain seorang lagi warga emas, Siti Jameih binti Razali, 79 tahun di peringkat 6.

Seorang lagi peneroka yang sakit yang turut Saya kunjunggi ialah Bapa mertua, seorang Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian, Ahmad bin Mahmud, 59 tahun di rumahnya di peringkat 4 di tanah rancangan tersebut.

Beliau adalah bapa mertua kepada Shamsuddin bin Ibrahim yang juga Ketua UMNO Cawantan Bagan Baharu dalam Bahagian Larut.

Turut hadir dalam lawatan tesebut ialah Ketua Kampung FELDA, Ijok, Haji Shukur Jaman dan ahli-hli Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kamung (JKKK). – ends

2 comments:

Anonymous said...

YNDS,

Apa yang saya akukan ahli keluarga yang sama YMDS semtiasa lawati dan tidak melawat orang kain. Akhir2nya mereka masuk pari pembangkang.

Anonymous said...

YMDS,

Pembetulan sebelum maklumat ini.

Apa yang saya takutkan ahli keluarga yang sama YMDS sentiasa lawati. Akhir2nya yang lain masuk parti pembangkang.