Template by:
Free Blog Templates

2 January 2012

Bantuan rumah




Saya amat simpati dengan nasib sebuah keluarga yang tinggal di sebuah rumah yang serba kekurangan di Kampung Jerai Betina di Kampung Mesjid, Ijok.

Mohd Zulaimi bin Baharum, 33 tahun begitu terharu diatas lawatan Saya ke rumah beliau petang tadi.

Beliau yang bekerja kampung tinggal bersama isteri, Nur Asma binti Zafrul, 26 tahun dan dua orang anak yang masih kecil.

Dalam lawatan itu, Saya telah kenal pasti bantuan bagi membantu Zulaimi.

Turut hadir Ketua UMNO Cawangan Kampung Mesjid, Abdul Aziz Jamil.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Umurnya masih muda daripada saya tapirumahnya masih terpelohong di sebe

Saya rasa saya lebih tua daripadanya (dalam gambar) pun dapat menampung dinding dengan membeli papan second-hand dari Sungai Jambu.

Jangan manjakan sangat mereka yang masih muda nanti kita semua akan jadi malas orang rajin tempat saya dapat lebih $3.000 sebulan. Anaknya lebih ramai. Beliau membantu saya untuk meracun tanah saya.

Sekian