Template by:
Free Blog Templates

24 October 2009

1 Malaysia semakin diterima

Hujan yang turun dengan lebat, tidak menghalang pelancaran kempen 1 Malaysia peringkat Dewan UndanganNegeri (DUN) Batu Kurau, petang semalam, sebaliknya menguatkan lagi semangat dan keazaman masyarakat yang mahukan perpaduan semua kaum sentiasa dikekalkan.

Ketika melancarkan kempen tersebut, Saya berharap rakyat tidak dikelirukan oleh mereka yang cemburu dengan usaha Kerajaan yang mahu menjadikan Malaysia sebuah Negara yang maju, aman, makur dan sentiasa stabil.

Pelancaran peringkat Negeri Perak pada 18 Okt. lalu yang telah dihadiri lebih 50,00 orang memberi mesej bahawa rakyat semakin yakin dengan Kerajaan Barisan Nasional (BN) selepas prestasi tidak cemerlang pada Pilihanraya Umum (PU) ke 12 yang lalu.

Flasafah, rakyat didahulu dan pencapaian diutamakan, semakin disenanggi oleh rakyat malah tindakan pemimpin turun ke padang juga menyakinkan lagi rakyat terhadap BN.

Saya berharap majlis penerangan mengenai kempen 1 Malaysia dan dasar-dasar Kerajaan dapat diteruskan supaya rakyat lebih memahaminya terutama di kalangan generasi muda.

Kempen pelancaran 1 Malaysia peringkat DUN Kubu Gajah telahpun diadakan manakala bagi DUN Selama akan diadakan pada 27 Okt. ini.

0 comments: