Template by:
Free Blog Templates

31 October 2012

Wanita



Ahli dewan undangan negeri (ADUN) Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Bin Raja Haji Omar, mengingatkan rakyat pentingnnya mereka menentukan Kerajaan yang boleh membela nasib mereka dan masa depan Negara pada Pilihanraya Umum (PRU) yang akan datang.

Dalam soal menentukan Kerajaan yang terbaik, mereka hendaklah berfikiran waras dan tidak mudah terpesong kepada janji-janji mereka yang tidak mampu menunaikannya.

Pada masa ini, ternyata Kerajaan Barisan Nasional (BN) pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak sudah dilihat yang terbaik dan mampu meneruskan hasrat rakyat bagi menjamin masa depan mereka.

Beliau yang juga Ketua UMNO Bahagian Larut berkata demikian ketika berucap di majlis "Salam Sayang" anjuran Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Larut di Kampung Bendang Luas, dekat Ijok petang tadi.







Turut hadir Naib Ketua Wanita UMNO Bahagian, Mak Su Mariatulkifiah bintii Haji Abdul Rahman, Ketua UMNO cawamgan Bendang Luas, Che Rose Rosli, Ketua UMNO cawangan Kampung Kampung Sangkut, Haji Mat Zan Kassim, Ketua UMNO cawangan Teras, Abdul Wahab Mat Yatam, Ketua UMNO Sungai Segar, Haji Zulkifli Ahmad dan Ketua Kampung Mesjid, Nor Azman Haji Mokhtar.













Beliau juga menegaskan, pentingnya perpaduan parti dipertingkatkan dan mengingatkan ahli-ahli UMNO agar menjadikan pengalaman pahit PRU ke 12 sebagai iktibar serta jangan jadikan seperti kata perpatah pisang berbuah dua kali.

Beliau berkata, pergerakan Wanita adalah Nadi UMNO dan peranan mereka dalam meraih undi amatlah penting dan BN akan terus memberikan kepercayaan tersebut pada PRU ke 13.

Beliau turut mengajak semua ahli UMNO bersama-sama memberi kerjamasa dan menyokong setiap program yang dianjurkan oleh pergerakan tersebut.

0 comments: