Template by:
Free Blog Templates

4 November 2011

Warga Emas





Melawat Ketua Wanita UMNO Cawangan Bendang Luas, Sabariah binti Mat Asek, 60 tahun yang baru sahaja sihat selepas beberapa lama jatuh sakit.

Ketika tiba di rumahnya, beliau sedang berada di kedai makan di hadapan rumahnnya. Beliau tinggal bersama dengan suaminya yang juga warga emas.

Saya juga turut melawat seorang ahli Jawatankuasa UMNO Cawangan Bendang Luas, Mat Dali bin Abdul Majid, 60 tahun yang jatuh sakit beberapa hari yang lalu selepas menjalni pembedahan.

Turut hadir ialah Ketua Kampung Kampung Mesjid, Nor Azman Mokhtar, Ketua UMNO Cawangan Bendang Luas, Rosli Shamsuddin, Ketua UMNO Cawangan Kampung Teras, Abdul Wahab Mat Yatam dan Ketua UMNO Cawangan Kelian Gunung, Zulkifli Hussein.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Boleh tidak YMDS cadangkan di
mesyuarat2 agong akan datang supaya tidak lagi melantik mereka yang sakit2 menjadi jawatan kuasa. Berikan kerja2 yang demikian kepada mereka yang muda dan sihat (tua) sahaja.

Tidakkah ahli UMNO menaruh kesihan kepada mereka yang sakit2 masih jadi pemimpin?

Ada yang berak melalui pelastik pun masih dipilih jadi pemimpin BN. Barangkali YMDS tahu siapa dia yang saya maksudkan. Atas alasan selagi orang mahu mencalonkanya...atas nama demokrasi. TIGA SUKU JUTA ahli UMNO tapi kita masih memilih yang sakit2.