Template by:
Free Blog Templates

5 November 2011

Lembu Korban









Sepanjang petang ini, Saya mengambil kesempatan untuk menyampaikan lembu korban sempena sambutan Hariaya Aidiladha peringkat Dewan Undangan Negeri (DUN) Kubu Gajah.

Saya juga selaku Pengerusi Peladang Kawasan (PPK) Batu Kurau juga menyampaikan sumbangan lembu-lembu korban.

Untuk sumbangan Peladang ianya di sampaikan kepada Unit Sungai Ara yang diterima oleh Ketuanyanya, Haji Abdul Halil Abdullah manakala bagi Kampung Becah disampaikan kepada Pengerusinya, Hai Tajuddin Ibrahim.

Turut hadir ialah Pengurus Besar PPK Batu Kurau, Haji Sabri bin Zainol dan Ahli Lembaga Pengarah, Major (B) Sabaruddin Mohd Zain.

Di Kubu Gajah pula, sumbangan korban juga turut disampaikan yang diterima oleh Ketua Kampung Tebing Tinggi, Azemi Sabran.

Turut hadir ialah Ketua UMNO Cawangan Kubu Gajah, Abu Samah Aliddin dan ahli-ahli cawangan.

1 comments:

Anonymous said...

YMDS,

Boleh tidak YMDS mencadangkan supaya ketua kampung Tebing Tinggi dll meronda kebun kelapa sawit yang rendah (5-7 tahun) kerana pencuri semankin ramai yang mencuri buah kelapa sawit terutama sekali di kawasan yang jalan masuknya boleh dimasuki motosikal.

Saya hairan pembeli kelapa sawit masih meluluskan mereka yang menjual tanpa lesen MPOB. Pembeli depan rumah ketua kapung mempunyai rekod yang baik. Tapi yang berhampiran Changkat Lobak mereka masih membeli daripada pencuri.

Sekian