Template by:
Free Blog Templates

21 April 2008

Tahniah DUN Selama

Hari Ahad, 20 April 2008 saya menghadiri majlis kesyukuran yang dianjurkan pada peringkat DUN Selama yang diadakan di perkarangan bangunan UMNO Bahagian di pekan Selama.
Turut hadir ialah Ahli Parlimen Larut, Datuk Hamzah Zainuddin dan ADUN Selama sendiri, Datuk Mohd Daud Mohd Yusof.

Terima kasih kepada para pengundi yang memberi sokongan kepada BN pada pilihan raya umum yang lalu.

3 comments:

Putra IJ80 said...

Esshh!org kampung,suke bebenor lah deme, diajak makan,Katenye, ada ubi adelah batas,klu dihulor...... (Angpau),lagilah teman balas,.(Budi)

Tak pecaye?, tanya Nasir kat dewan Tebin Tinggi tu....

AizzaPermai said...

Tahniah kerana datuk turut menambah ruang di blog nih. Semoga dapat menjadikan komunikasi datuk dgn rakyat lebih berkesan. Sebagai anak daerah Larut, saya amat berharap agar aspek human capital lebih diberikan penekanan agar kita lebih berdaya saing. Saya amat berterima kasih kepada datuk kerana memberi peluang semasa datuk menjadi ahli parlimen dan saya pula masih menuntut di UM, datuk memberikan saya dan rakan2 lain peluang untuk berbakti kepada masyarakat di Ulu Mengkuang. Walaupun program tersebut tidaklah seberapa, tetapi ianya cukup membuatkan saya sedar betapa masyarakat di tempat kita masih jauh ketinggalan. Something need to be done at least to assist them in a way to see how life's nowadays going to be. it's about mentality. Most of them thinking of subsidy without doing enough efforts. We have to make them realize, where Malays stand now.

KULAAN Bersurah said...

Dun selama ini adalah kawasan saya dibesarkan, bersekolah sebelum berpindah ke gunung semanggol, harap YB semua dapat membangunkan kawasan ini walaupun sebagai pembangkang... sejak dulu sehingga sekarang pembangunanya amat sedih sekali, 50 tahun memerintah macam tiada ertinya... demi rakyat selama berusahalah untuk memajukan kawasan ini........