Template by:
Free Blog Templates

20 April 2008

Semoga BNBBC terus mantap di bawah pimpinan Datuk Seri Tiong

Saya ingin merakamkan ucapan tahniah kepada sahabat saya, Ahli Parlimen Bintulu, Datuk Seri Tiong King Sing yang dilantik sebagai Pengerusi BNBBC yang baru.

Beliau yang sebelum ini menjawat sebagai Bendahari BNBBC semasa saya menjadi pengerusinya, merupakan seorang Ahli Parlimen berwibawa dan tambahan pula sebagai salah seorang pemimpin kanan SPDP, sebuah parti komponen BN di Sarawak.

Saya ykin beliau dapat menerajui BNBBC dengan lebih cemerlang dan mantap.

Saya juga ingin mengucapkan selamat kepada sahabat saya Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Raden kerana dilantik sebagai Timbalan Pengerusi BNBBC.

Dengan pengalaman mereka berdua, saya mendoakan agar BNBBC akan terus berjaya dan lebih mantap lagi.

1 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

salam hormat
parlimen nak bersidang...ramai belalang yang baru masuk parlimen..cengkerik pun ada...

saya minta datuk buat satu ruangan datuk-pengalaman seronok dan benci kat parlimen...ada gambar2 spotan yang boleh kita kongsi....

satu lagi..saya nak minta datuk perbaharui website supaya tidak ketinggalan..kalau boleh tiap-tiap hari...jangan website sebulan sekali baru tukar...

...biar ada panas dan gossip..baru org muda nak baca..

tak semestinya cerita tentang alor gajah sahaja...sebab tentang gajah tak ada yang banyak menarik, kecualilah gajah dah mengamuk bunuh orang atau terpijak tahi BABI (oopps salah cakap tentang babi pula)..
apa yang dibenak kepala datuk..ulas sedikit tentang apa perkembangan semasa barulah ramai orang membukanya,,, saya sedia menyumbang idea dengan percuma kalau datuk inginkan sebab minat saya menulis...insya aalah..

terima kasih..