Template by:
Free Blog Templates

31 August 2012

Tanah berlubang



Jalan taliair di kampung Redang Panjang berlubang dan bahaya, malah terputus perhubungan penduduk disitu sejak seminggu yang lalu.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kubu Gajah, Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Bin Raja Haji Omaryang melawat ke tempat berlaku hakisan sebesar 6 meter itu telah meminta jabatan parit dan saliran (JPS) agar mengambil tindakan segera.

Ia juga menyebabkan perhubungan penduduk di situ terputus sejak kejadian seminggu yang lalu.



Hakisan itu dipercayai berpunca saluran paip dibawah tanah yang menghubungkan terusan berdekatan.

Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin kemudian menghubungi jurutera kanan JPS daerah Larut, Matang dan Selama, Mokhtar Sailan yang berjanji mengatasi masalah tersebut secepat mungkin.



Tidak jauh daripada kejadian tanah berlubang itu juga berlaku hakisan, walaupun tidak berlubang, tetapi ia juga membimbangkan.



Banjir juga sering berlkau keran banyak juga rumah kediaman terletak berhampiran.

Turut hadir ketua UMNO cawangan Redang Panjang, Khairul Azizan Mat Dali.

1 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

.


(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')