Template by:
Free Blog Templates

23 June 2008

Tahniah buat juara Piala FA

Saya ingin mengucapkan tahniah kepada pasukan bolasepak Kedah Darul Aman kerana bukan sahaja Berjaya mempertahankan kejuaran Piala FA musim 2008 tetapi juga kemenangan berganda selepas muncul Juara Liga baru-baru ini.

Ternyata sambutan penonton tidak terjejas walaupuan Piala Eropah sedang rancak berlangsung.

Apa yang ingin saya ketengahkan ialah perkara yang wajar dicontohi oleh pasukan-pasukan lain iaitu keberanian mereka menonjolkan pemain-pemain muda. Ini juga pernah saya lakukan semasa menjadi pengurus pasukan Perak dahulu.

Begitu pun selepas ini marilah kita sama-sama tumpukan pula perhatian kepada Piala Malaysia.

2 comments:

Azuan wan said...

akm..dS semoga sihat selalu ...
saya pon ingin mengucapkan tahniah kepada juara piala FA dan juga tahniah kepada kerajaan pakatan rakyat PR atas kemenangan ini..rahmat tuhan agaknya...

KakiBola said...

sdra Azuan. semak blog saudara. saya dah reply komen saudara. tq