Template by:
Free Blog Templates

4 July 2008

Mahkamah tolak petisyen

Saya ingin melafazkan kesyukuran ke hadrat Allah s.w.t. di atas keputusan Mahkamah Tinggi Ipoh berhubung dengan petisyen yang dibuat bagi membatalkan kemenangan saya bagi kerusi DUN Kubu Gajah. Selain keputusan itu, Mahkamah Tinggi Ipoh juga menolak petisyen bagi membatalkan keputusan Pilihan Raya Umum kerusi Parlimen Kuala Kangsar. Ini bermakna Tan Sri Rafidah Aziz kekal sebagai Ahli Parlimen Kuala Kangsar.

5 comments:

Abd Bashid Harun said...

Semoga keputusan terbaru ini lebih memperkukuhkan perjuangan Dato' Seri bersama anak bangsa Perak. Apabila Tuhan berkata "Tidak",tak siapa boleh berkata di sebaliknya.

IPOH MALAY said...

tahniah dato' dan teruskan perjuangan !!

http://ipohmalay.blogspot.com

abe MIE 'TERJAH' said...

salam...

Kalau ada pilihanraya bagus juga datuk. PAS pasti kalah. Apa isu dia nak bawa?

Apapun datuk kena bekerja kuat sikit dan memperjuangkan nasib masyarakat KUBU GAJAH.

abe MIE juga cadangkan datuk beritahu apa yang berlaku di DUN perak melalui blog ini. Rajin-rajin lah menulis sikit datuk.Nanti ramai orang singgah dan tanya pandangan.

pkrpasdap.blogspot.com

Shah Efendy said...

Tahniah YB Dato' !

Keputusan tersebut benar-benar melegakan. Apapun, sebagai anak Perak dan penyokong setia UMNO dan BN, saya berani katakan bahawa kalaupun ada pertandingan Dato' tetap menang ! Hidup Dato' Raja !!!

taipingmali said...

Tahniah dan syukur. walaupun satu undi lebih, menang tetap menang. Pas tetap akan lawan dimasa akan datang. semoga bertambah majority undi dalam pru13