Template by:
Free Blog Templates

20 March 2009

Bukan Kambing Hitam

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Ali Rustam tidak dijadikan KAMBING HITAM berhubung tindakan yang diambil oleh Lembaga Displin UMNO,demikian menurut Timbalan Presiden, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak dan Beberapa Pemimpin Parti yang lain.

Ramai Pemimpin dan Ahli UMNO yang bersimpati dengan nasib yang dihadapi oleh Ali Rustam termasuk bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri RahimThamby Chik.

Di Majlis Memperkenalkan Calon-CalonMajlis Tertinggi UMNO (MT) di seremban Malam tadi, Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Sembilan, Datuk Seri Mohamed Hassan juga melahirkan rasa simpati beliau dan memuji sikap rakan sejawatan beliau dari Melaka itu yang berjiwa Besar dan masih bersedia hadirkemajlis anjran UMNO tanpa menunjukan sebarang reakasi yang negatif.

Ali Rustam juga menerima tindakan Jawatankuasa Displin itu dengan Hati Terbuka. Jusdteru Kita berharap janganlah ada pandangan-pandangan negatif. Tan Sri Mahyuddin Yassin juga telah menolak sebarang Fitnah yang mengasitkan diri beliau dengan isu tersebut.

Demi Masa Depan UMNO Perpaduan itu amatlah penting, seperti kata Menteri Luar,Datuk Seri Rais Yatim, berilah perluang perubahan kepada pucuk Pimpinan Baru.

0 comments: