Template by:
Free Blog Templates

11 December 2009

Radio 24 Wajar Diperluaskan Ke Seluruh Negara


Saya mengucapkan Terima Kasih kepada Radio 24 kerana sudi menjemput menjadi tetamu siaran secara langsung.

Terima Kasih juga kepada Sheikh Raffie Abdul Rahman, Ketua Pegawai Operasi Radio 24 diatas ingatan menjemput Saya dan Shima, Penerbit serta kakitangan yang lain yang memberi layanan ketika Saya berada di Studio Radio 24 di Wisma Bernama, Kuala Lumpur.

Apa yang dapat Saya ulas mengenai Radio 24 ini ialah sudah tiba masanya siaran radio ini diperluaskan hingga ke seluruh Negara kerana radio ini satu-satunya yang menyampai berita dan maklumat terkini sepanjang masa.


Walaupun kini saluran penyampaian maklumat cukup luas termasuk media baru, tetapi radio tetap menjadi perhubungan ramai tidak kira di mana mereka berada samada dalam kenderaan mahupun di ladang atau kebun, kerana ia mudah untuk di bawa.

Ditambah pula, Radio 24 ini adalah milik Kerajaan, jadi sudah tentu banyak maklumat yang boleh disampaikan dari masa ke semasa untuk faedah rakyat.

Ketika menjadi Ahli Parlimen, Radio 24 dan TV Bernama merupakan agenda penting dalam perbahasan Saya dan alhamdullilah kedua-duanya menjadi kenyataan hari ini.

0 comments: